دلتنگی
درباره وبلاگ

منتظران ظهور
نويسندگان


--->
دیار غربت
یامهدی
چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:34 ::  نويسنده : sajad       

معبودا.!!!

دلتنگم... دلتنگ لحظه دیدار

دلتنگ نفس نفس زدن از شوق دیدار

دلتنگ نجوا کردن راز دل با تو ای همنفس تنهایی

دلتنگ صدا زدن نامت آن هنگام که پاسخی دریابد این دل بی تاب

دل تنگ آن لحظه که جان فدا کردن سهل است سهل ای امیدبی کسی ها

دلم تنگ است از این دنیای ویران

دلم را شوق پرواز هست هر شب

دلم ویران ویران هست هر شب

دلم می خواهد از هر سوی دنیا

زنم فریاد

زنم فریاد شاید

...زنم فریاد شاید کاین دل آشفته آرام گردد

برای لحظه ای حتی

... برای لحظه ای

به امید ظهور

راسخون

 



نظرات شما عزیزان:

کاش یکم بارون بگیره
ساعت11:03---13 ارديبهشت 1391
به هنگامی که این خونریز
غروب تیره پاییز ،قدم در شهر من می زد
ستاره روزنی می جست ،شب گیسو پریشان را
.
.
شب تنها ،شب یغما
شب پاییز جان فرسا
به تاراج همه دلها،فرود آمد بروی بستر دنیا
.
.
.سکوت مرگبار شب
نفس در سینه ها می کشت
گل سرخ دلم آن شب، درون سینه ام پژمرد
.
.
همه ظلمت ،همه حیرانی و وحشت
زابر تیره ای آن شب
به روی شهر می بارید
.
.
گهی شلاق طوفانی
گهی بادی ،نسیمی سرد
ز بی رحمی زتن برکند ،تمام پوشش باغم
.
.
یکی قامت شکن رعدی
شرر انداخت بر جانم
شکست آن سرو دیرین را ،به باغ آرزو هایم
.
.
ردا پوش،آن سیاهین جامه بر تن
قدمهایش چه سنگین و نفسهایش خزان آهنگ
زدستان درختان می گرفت آن برگهای بی نفس ،زرد و طلایی رنگ
.
.
بر اینها هم دریغی نیست
ولی اما ،ولی اما
چرا یاس امیدم را زکنج سینه ام دزدید.




خوشحال میشم به من سر بزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: