درباره وبلاگ

منتظران ظهور
نويسندگان


--->
دیار غربت
یامهدی
سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:8 ::  نويسنده : sajad       

"سلام"

هنوز هم بوی آشنایش را که در فضا عطر آگین می شود

وقت غروب استشمام می کنم

و آن وقت مست می شوم در یادش.!

و رویای دیدارش را برای خود تکرار میکنم...

رویای زیبایی که مرا

 تا دور دست های جاده های سبز انتظار می برد.

رویایی که به من شجاعت زندگی می دهد.

رویایی که به من می آموزد از سختی ها نهراسم...

و آن وقت دست های قنوت کرده خود را

چون دو کفتر عاشق به سمت آسمان به پرواز در می آورم.

شاید از آن دور دست ها کبوتران خوش خبر بازگردند...

و برای این دل بی تاب خبر ها آورند.

ومن در پی شناخت او هستم،

شناختی که در ناشناختی بزرگزندگی ام

ناشناخته مانده است.

نمی دانم آیا این چشمان باران خورده،

سعادت دیدار را خواهد یافت؟

منبع: راسخون



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: